piątek, 6 stycznia 2012

Na szachownicy ;)



10 komentarzy:

  1. No i mam zagwozdkę - trudność w interpretacji. Motyl, dama w bieliźnie i szachownica. Nic nie jest czarno-białe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Agnieszko!

    To tylko taka sobie kompozycja :)

    Ale mogłaby to być reklama bielizny: W bieliźnie firmy Butterfly fruniesz jak motyl ;)))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy czarno-biała plansza szachownicy jest jakby rozpiętym parasolem chroniącym wcale nie przed zmiennościami aury, ale przed deszczem motyli?
    Co pod nim, czyli rączka parasola przybiera wtedy (moje skojarzenia są moją własnością) kształt bezbronnej kobiety...prawie bezbronnej.

    mleczaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Mleczaju!

    Świetny pomysł wart opatentowania!

    Parasol dla panów z rączką w kształcie figury kobiecej ;)
    Świetny na prezent ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fruwanie w kwestii bieliźniarskiej dla mnie raczej niepożądane :)

    Ech, motylem byłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko,

    Wierzę, że jeszcze będziesz motylem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. 03R4Z€<...
    Czytam jeszcze raz swój poprzedni komentarz i z podziwienia wyjść nie mogę jaką skomplikowaną maszynerią jest mój mózg!
    Jak to w nim myśl nieraz błądzi!
    Pokazują na przykład w telewizji dziewczynę w bieliźnie (taka reklama), a ja widzę coś przypadkowego, choćby sprzęt AGD, czy butelkę oleju rzepakowego!
    Albo w telewizji film plastycznie obrazujący nasze zmagania z Krzyżakami, na ekranie przewija się włochaty pysk Cztana z Rogowa (może to Kuno Lichtensztein), a mnie tak wewnętrznie kołysze wizerunek Jagienki z bobrem.

    mleczaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, Mleczaju :)

    Mózg, psychika- to bardzo tajemnicze konstrukcje.
    Czy my rządzimy nimi, czy one nami? ;)

    A już umysł mężczyzny to mega tajemnica!
    Nawet jeśli się wie, że pochodzi on z Marsa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj:
    Kobieta przy zwyczajnej codziennej czynności, ubiera się.
    Za szachownicą motyl wykonuje swój prosty ruch.

    mleczaj

    OdpowiedzUsuń
  10. Mleczju,

    Motyl wygląda jakby spał :)
    Widocznie monotonia wzorów szachownicy tak na niego podziałała ;)

    OdpowiedzUsuń