piątek, 4 maja 2012

Majówka ;)



8 komentarzy:

  1. Katrine :)

    W końcu!
    Las przepiękny, baśniowy - istne cudo! W takim to nawet nie strach zabłądzić. Zagadkowe, jak to u Katrine, postacie w zgrabnych kapelusikach mogą sugerować, że jest to las Sherwood. Jeżeli tak, to spodziewajmy się niebawem jakichś ciekawych wypadków...
    P.S.Jak się udała Majówka? (u mnie była ok., chociaż w kratkę - trochę wolnego, trochę w pracy)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Diego!

    To może być las Sherwood i tu się może dziać! ;)

    Wielka majówka udana, choć nie wyjechałam na dłużej, tylko prawie codziennie wypady za miasto.
    Ale pogoda cudna, przedsmak lata :)

    Pozdrawiam i zapraszam też na Latte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Panowie, posłuch dajcie mi,
    Wy wolno urodzeni,
    O dzielnym człeku powiem wam,
    Co Robin Hood się mienił.

    On buntownikiem dumnym był,
    I życie wiódł swobodne,
    Nie znalazłbyś równego mu
    W dworności wielce godnej..."

    "Romanca o Robin Hoodzie" zaczerpnięta z "Księgi ballad angielskich i szkockich" przeł. Juliusz Kydryński, fragment

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto wie jednak, czy to nie scena z naszego osiedla?
    Zarośla na skwerku w okolicach trzepaka, dwoje ludzi z ludu: nadobna pasterka i ten huncwot kominiarczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższe to pisałem ja, mleczaj

      Usuń
    2. Mleczaju,

      Stawiam jednak na pasterkę i kominiarczyka- Robin Hood jest bardziej z innej epoki ;))

      Usuń
  5. Witaj Katrine :)

    No to przyszłam na Twoją majówkę :))) bo i ja jestem na majówce.
    Tylko tutaj jakieś podejrzane stroje, ale przynajmniej noc pogodna.
    U mnie niestety od rana padało, ale teraz słoneczko już przebija się zza chmur. Niesie nam nadzieję na ładniejszą pogodę.

    Pozdrawiam. Miłej niedzieli.
    AniaRA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, jak miło Cię tu widzieć :)

      Życzę Ci wspaniałej majówki i trzymam kciuki za pogodę.
      Dużo słońca, błękitu i zieleni!

      Pozdrawiam majówkowo :)

      Usuń